Noul Brand 37830-PGK-A01 Senzorului MAP Pentru Honda Acura Civic, Accord, CRV

  • 28.68lei
  • 26.11lei
(0 Recenzii Ale Clienților)

Automobile Senzori

Sku:
  • f346393
Tag-uri:
  • senzori de presiune apa, mac senzor de presiune, jeep-ul senzorului de presiune în pneuri, boost turbo senzor de presiune, mic senzor de presiune, respirabil senzor de presiune, senzor de presiune gaz, senzorul de presiune din metal, senzor de presiune aep, senzor de presiune schema
  • Numarul Parte - 37830-PGK-A01
  • Schimb Numărul Parte - SU5585, 5S2404, AS191, 45-792, 45792, GEGT6610, 2
  • Sensibilitatea - Senzor De Presiune
  • Origine - China Continentală
  • Producatorul Auto - Pentru Honda
  • Stil - Varistor Tip
  • Histerezis - 1
  • Tipul De Semnal - Semnal De Tensiune
  • Nume De Brand - SORG
  • Gama De Măsurare - 1
  • Repetabilitate - 37830-PGK-A01
  • Schimbul Parte Number1 - 37830PGKA01, 37830 PGK A01
  • Tip - Admisie Aer Senzor De Presiune
  • Tip Senzor - Piezoelectric
  • Rezoluție - 1
  • Liniar - 1

Descriere

● Nume produs: Senzor de Presiune

●Partea I Nr.: 37830-PGK-A01

● Schimbul Număr Parte :

SU5585,5S2404,AS191,45-792,45792, GEGT6610,2

37830PGKA01,37830 PGK A01

Compatibilitate

Se potrivește pe Următoarele Modele:

Acura:

MDX 2001-20032005-2006

RSX 2002-2004

TL 2004

TSX 2004-2005

Honda:

Acord 2003-2004

Civic 2001-2004

CR-V 2002-2004

Element 2003-2004

Odiseea 2001 2003-2004

Pilot 2003-2004

Poza

Metoda De Plata

●Vom accepta plata prin Paypal , Cresit Card , Transfer Bancar și alte Plăți care Familiaheidi.ro sprijin .

●Vă rugăm să faceți plata în termen de 19 zile după licitație end.

●Vă rugăm să lista de cereri speciale (culoare, pachete, în valoare de declarație, etc.) atunci când face plata, sau trimite un mesaj la noi.

Taxe vamale

Cumpărătorii Internaționale Vă Rugăm Să Rețineți:

Taxe de Import, impozite și taxe , nu sunt incluse în prețul sau taxele de transport.Aceste taxe sunt responsabilitatea cumpărătorului.

Pentru unele țări,de exemplu: Rusia, Argentina și GreeceDenmark,Finlanda, Israel și Brazilia, Noua Zeelandă.de vămuire foarte stricte, clientul trebuie să coopereze în clearance-ul de progres, și dacă există orice fiscal, clientul trebuie să-l acopere.Vă rugăm să verificați cu țara biroului vamal pentru a determina ce aceste costuri suplimentare vor fi înainte de licitare / cumpărare.

În mod normal,putem încerca meu cel mai bun pentru a vă ajuta să marcați mai mică valoare de pe ambalaj,dacă acesta nu funcționează, vă rugăm să amintiți-vă că nu este răspunderea vânzătorului.

Transport & livrare

●De obicei, ne va fi de transport maritim și încărcați-numărul de urmărire în termen de 24 de ore după completați ordinul de plată.

Vom efectua strict de ambalare pentru a se asigura că articolele dvs. sunt în siguranță.

●Vom livra doar a confirmat pentru adrese.deci, vă rog, asigurați-vă că pentru a aborda meciul de adresa de livrare .te rog, spune-ne numele tău complet și numărul de telefon.

●Timpul de livrare depinde de Purtător de Transport, Vamale și Post-Expediere, de destinație și de alți factori.

Dacă nu ați primit elementul în termen de 40 zile lucrătoare de la noi trimitem, vă rugăm să ne contactați în primul rând.Vom urmari expedierea și încerca meu cel mai bun pentru a ajuta cât mai curând posibil,numai feedback negativ, fără comunicare nu este util pentru a rezolva problema.

Politica De Returnare

●Daune sau Pierderi în timpul transportului vor fi gestionate de daune/pierdut creanțelor de către operatorul de transport corespunzătoare.Înlocuiri nu va fi trimis, până când cererea este aprobată.Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații.

●Schimb este acceptată în termen de 14 zile de la cumpărător la primirea coletului.

●Toate produsele returnate trebuie să fie în ambalajul original și trebuie să ne furnizați cu numărul de urmărire de transport maritim , a reveni motiv , și ID-ul Familiaheidi.ro .

Contactati-ne

●Suntem o companie cu experienta de lucru pe adresa de E-commerce de ani de zile.Custmer nostru este satisfactia NR.1 gol.

●Dacă aveți orice întrebare, vă rugăm să nu ezitați să ne e-mail în primul rând ,și vom răspunde URGENT.De asemenea, vom încerca să-l rezolve cât mai mare măsură posibilă.numai feedback negativ, fără comunicare posibil să nu puteți obține ajutor pentru a rezolva problema.

Feedback-ul

Apreciem foarte mult Cinci Stele Pozitiva Feedback-ul .Vă rugăm să Nu lăsați feedback negativ sau neutru, fără nici un contact.de ce nu găsi un mod prietenos de a rezolva problema.Cred că orice problemă poate fi rezolvată cu o bună comunicare.

Așteaptă cu nerăbdare să vă de servicii cu produse de calitate și servicii.

Împreună, vom crea Mai mult!

Adauga un comentariu

Rating: